Ny start

Nu är det dags för en ny start, ett nytt utseende och nya inlägg.
Jag har inte varit särskilt engagerad tidigare men nu har jag fått en ny design och lite ny motivation. Jag tänker skriva om allt möjligt, vad jag tycker passar mig just nu. Har ni några önskemål, självklart är jag intresserad :)

Idag mår jag bra, igår gjorde jag inte. Men varför ska jag hålla på att älta. Bara glöm, gå vidare, då mår jag så mycket bättre. Gör ni det också?
Varför är människan så komplicerad och falsk? Jag förstår inte, det gör jag verkligen inte. Men det kanske är det som är meningen.

Idag ska jag försöka gå vidare, ta nästa vecka som den kommer. Jag vet att den kommer bli tuff, men jag ska kämpa. Vad ska jag annars göra? Böla, det gör man ju ändå..

Nu får ni ha det så bra för det ska jag. Ska fortsätta i mitt plugg, sen ut och köra en sväng. Snart är det dags för körkort.


Kommentarer
Postat av: Liyah

Shit bloggen har blivit riktigt fin! Vi vill höra mer om Ditt mode, dagens outfits kanske? =) naglar, hår och sminktips också, make it irresistible hun <3

2009-01-24 @ 16:57:09
Postat av: Anonym

Hahah, så söt du är gumman :)

Då får vi se om jag lyckas, HEHE!

2009-01-24 @ 19:40:44
URL: http://hamzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0