TYRA

Jag beundrar Tyra Banks!
Hon är vacker, stilfull, framgångsrik, smart, galen, avslappnad, självsäker och en jävligt grym business kvinna. Hon bär huvudet högt, hon vet vad hon vill men främst av allt så tror hon på sig själv. Den kämparglöden, den viljan och styrkan att komma så långt. Jag tycker det är starkt. Hon är girlpower! Om det är någon jag skulle sätta upp på anslagstavlan som förebild så blir det nog hon.

Folk kan säga vad dem vill. En utseendefixerad människa som försöker ändra på andra, att hon tror sig för mycket eller att hon bara lever på sitt utseende. Jag ser faktiskt mer än så, mycket mer än så..



Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

Vilken snygg blogg du har!

2009-02-13 @ 10:46:24
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0