Allt och inget :D

Nu är det så mycket som hänt, orkar man berätta. Jag bryr mig egentligen inte hur många det är som läser min blogg eftersom jag inte berättat för någon att jag har en. Utan min blogg är till för att jag ska skriva av mig, om det jag känner, hur jag mår, vad jag tycker om och vad jag vill skriva om just nu. Trots berättar jag bara a och inte b.. Vill inte att det blir för pesonligt, då hade jga ju kunnat skaffa mig en dagbok istället, eller? Nej, jag tycker faktiskt det är roligt lite då och då, det är därför det inte blir så många inlägg som det kanske borde vara.

Nu till vad som hänt; Vi har fått en liten bebis, dock inte en riktig men en kisebebis och vi har döpt honom till Leon :)
Övergullig, busig och helt fantastisk. Just nu ligger han i soffan och sover för jag orkar inte ha honom i knäet. Har aldrig varit med om en sån sällskapssjuk katt faktiskt, han är precis överallt där du är. Ja det är iallafall underbart att ha ett levande liv som sitter och väntar innanför dörrn när mankommer hem, som ligger i knät, pratar och jamar konstant. Ja, han är verkligen ett ljus i vardagen.

För det andra så har jag bokat körlektioner till tisdag, onsdag och torsdag. Bestämt träff med min vännina imorgon, vi ska gå och fika och prata en massa skit, vilket alla behöver då och då! Mamma och jag ska gå på Spa på fredag, är det inte perfekt nu inför våren? Hjärtat går av idag, så han är ledig måndag till fredag :D  

Och det allra bästa är att jag har lov, kan det bli en bättre vecka? Nej, jag tror inte heller det! =)

Ha en riktigt bra dag, idag blir det bara mys, film, snacks och en massa god mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0