what the fuck

Nu rinner tiden ut och livet återvänder sakta men säkert till sina vardagliga rutiner. skolan börjar, läxor på köpet, när man väl får lite space är det jobb som tar överhand.. men vad gör man inte för att leva det perfekta livet. ledig från jobb veckan som kommer, onsdag drar det iväg till ullared med en tjej från jobb och handlas ska det. torsdag klockan ett sitter man åter igen i skolbänken. helgen spenderas tillsammans med den feta släkten som man knappt känner. dels så bor dom så långt bort och dom är så fruktansvärt många. ja, ett rent helvete att hinna med alla med andra ord. annars rullar det på som vanligt. skönt att få skriva av sig, rensa tankarna. älskling är på jobb, sista passet innan skolan drar igång för honom också. jag har bestämt mig för att ge järnet sista året. vafan, sen är der ju över. då sitter man där och ångrar sig (glömt bort hur jobbigt det var just då) då är det jävligt lätt och vara smart i efterhand, jag är skit trött, helt utmattad faktiskt men hjärnan går i tusen och jag vet inte riktigt vad det är med mig. stressad men ändå jävligt slö. idag köpte jag en ursnygg jacka från jobb, är så fruktansvärt nöjd över mitt fynd.
nu orkar jag inte skriva mer, ska krascha snart

seeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0