En underbar dag

Klockan ringde 08.00 imorse för idag hade vi mycket att göra. Vi hade bestämt träff med en kille som hyr ut en jätte fin lägenhet. Vi var och kollade på den i söndags och blev helt förälskade. Problemet var bara att det var fyra andra par till som kollat på samma lägenhet så chansen att få den var ju liten.
Men han sa i alla fall att han skulle ge besked på onsdag om vi fick den eller ej. 

Så i onsdags kväll ringde telefonen,  det var lägenhetskillen!
Han frågade om vi fortfarande var intresserade och i så fall var vi hans första val!
Jag blev fan helt stum.
Vi tackade ja och idag åkte vi dit för att ta en sista titt och sen skrevs kontraktet.
Jag är helt överlycklig!

Sen åkte vi till Burger King som ringde förra veckan och sa att min jobbintervju hade gått jätte bra och därför undrade dom om jag fortfarande var intresserad av jobb.
Så där var jag och skrev kontrakt idag :)

Därefterbar det vidare till Scandic hotell som jag ska praktisera på i två veckor framöver. Min handledare var supertrevlig.
Det kommer bli skit roligt där! :)
När vi bestsämmt allt och jag avr klar åkte vi in till stan och tog en lunch och sedan en sväng in på Tasty House ;)

Superduper bra dag idag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0