Foundation



Här kommer tips på mina 4 favorit foundations.
Dessa foundation kan alla använda. Jag har blandad hy, och alla funkar utmärkt. '
Har man problemhy rekomenderar jag Dior Pure Light, täcker fint men täpper inte igen. Det känns nästan som den hjälper huden. Man känner sig fräsch hela dagen, toppen för ett fräscht intryck.
Loreal True Match är min favorit just nu, den är fräsch och lätt men täcker till max. Lite sämre för dem med torr hud. Den torkar ut väldigt mycket så det gäller att ha en rejäl dagkräm.
Vill man känna sig som en pudriga söt liten prinsessa ska man välja Loreal Cashmere. Den är väldigt täckande och ger en pudrig look. Kan kännas lite för mycket till vardags men toppen till kvällen.
Lite tjockare konsistans, täckande men fräsch är Lancome Ideal att satsa på.

Både Loreal True Match Minreral Foundation och Loreal Cashmere tillhör budgetvarianterna. Men håller helt klart måttet!
Dior och Lancome, betydligt dyrare men är väldigt lyxiga för huden och håller vad dem lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0